Nuffnang Ads

Jan 24, 2010

on9 shopping???

Have u ever heard bout online shopping ??? of course u do right .

cz online shopping is getting fame these days . so aku n roomeate aku pon try la on9 shopping nih . n rase nikmat on9 shopping ...

hmmm... aku ingtkn best sngt padahal... penat nk mampos . cz korg kne duduk mengadap lappy korg jer . then kne pandai carik blog yg jual harga bj ngn harga yg bepatutan . mmg bgs on9 shopping nih . bt bg aku... aku lebih suker shopping yg jln jln kat shopping mall . cz kter bole try bj yg kiter suker , then bole wat perbandingan ngn cepat n dpt brg tuh on the spot . kalo on9 shopping... kiter x bole nk try bj yg kiter suker, then kalu salh size x bole tuka, pastu bj x bole dpt on the spot, lg satu ssh nk wat perbandingan . huhuhu... so bg anda anda yg suker on9 shopping cube pk pk kn lah per yg aku ckpkn nih . selamat b`pk . (^_^)

No comments:

Post a Comment