Nuffnang Ads

Jan 23, 2010

Dangdut!!! Hahahahaha

Memandangkan minggu ni sume student degree cuti... so Uniten ni start sunyi n sepi . Just tinggal student foundation jer . iaitu aku dan kengkwn . so da x tau per nk wat mlm nih... pas quiz ptg td... aku n housemate aku balik umah n rest jap . Bout 8.30 kiterorg kua g fc tuk mkn . lapa kot . hahaha . abih jer mkn... kiterorg lpk kat lua jap amik angin mlm . sambil amik angin mlm kt lua tuh aku ,farhana n fara nyanyi n menari lagu Girls Generation kot . hahahaha best gler . tp... kterog x dance lme ar kat bwh tuh... segan kot nnt bdk2 ni nmpk... so kterog sambung kat dlm bilik . wah mmg best kot dpt menyanyi n menari tnpa halangan! hahahahaha . da abis melalak aku amik lagu frm lappy fara . x sangke lak dier der simpan bnyk lagu lme2 . so aku pon aper lg... amik jer la . mentang mentang la pendrive aku 4GB so laju jer lagu yg aku transfer tuh . hahahaha sambil transfer kteorg lyn DANGDUT kot . Wooo!!! mmg x bole blh... hepening gler kot . hahahaha . ni da kul 2 pagi... tp aku x tdo tdo lg... mne xnyer dok lyn dangdut lg... jap g kot aku g tdo . agak agak da mate ni x larat bru tutup . huhuhuhu .

No comments:

Post a Comment